Reklamácie

Domnievate sa že postup uzatvorenia poistenia nebol správny alebo máte pocit že nastalo pochybenie z našej strany? Konkrétnu situáciu preveríme a vyriešime.

Ako podať reklamáciu?

Nižšie uvedený formulár jednoducho vyplňte a odošlite. Ak je súčasťou vášho podnetu aj príloha, nezabudnite ju vložiť priamo do kontaktného formuláru.

Vybavenie reklamácie

Podnet resp. reklamáciu, sa budeme snažiť vyriešiť v najkratšom možnom čase a o výsledku vás budeme informovať v lehote, ktorá je v súlade so zákonom. V prípade že sa reklamácia netýka priamo portálu PZPečko.sk a bude opodstatnená, takúto reklamáciu postúpime ďalej na adresu príslušnej poisťovne, ktorej sa reklamácia týka Každá reklamácia je riešená v súlade s platnou legislatívou a našim reklamačným poriadkom.

Podať reklamáciu: